Thursday 13 October 2011

Stretch = låååve

Hej søde mennesker!
I går aftes fik jeg endelig bestilt nogle nye stretch. Der går vidst omkring en uge før de når frem, men jeg glæder mig! Jeg bestilte 4; 2 tunneler og 2 spiraler. Alle sammen på 12 mm! :-) 
Min lillesøster er i praktik inde i KBH hos sin kærestes moster, som arbejder med modetøj og hun sendte mig nogle billeder i dag af noget tøj, jeg kunne få for billige penge og af dét tøj har jeg valgt en gul gulvlang kjole, en orange t-shirt med en indianeragtig fugl og en sort t-shit med "Howdy" printet på. Kjolen vil min lil'sis give mig i fødselsdagsgave og de to t-shirts fik jeg for 300 kr i alt! Så er temmlig glad nu. Både 4 stretch og 3 styks clothing. Billeder kommer når jeg har fået tingene, hehe! ;) 


Udover at være glad for ovenstående, er jeg også pæææænt stolt over at have holdt mit rygestop i 10 dage nu! Det er faktisk ikke så svært, som jeg troede og har faktisk ikke rigtig lyst til at ryge.


I får også lige en god sang.
Arctic Monkeys - Don't sit down 'cause i've moved your chair
Brings back memories!!

No comments:

Post a Comment