Tuesday 11 October 2011

Efteråret er her. Det er min yndlingstid på året - i hvert fald udseendemæssigt. Jeg glæder mig også til sneen kommer. Det skulle blive endnu værre i år end de sidste to år, så koldt bliver det dog. Men sne er så smukt og jeg har haft gode oplevelser med sne på nederen dage, hvor det har fået mig i godt humør! Så vinter er nok min yndlingsårstid. 


Når men i dag fik jeg en åbenbaring. Eller hvad man kan kalde det.... Når man opretter sin facebookprofil, bytter man sit liv for det. I dag kom jeg til at tænke på at det nok er på tide at jeg bytter tilbage igen... og får et liv. Så efter ferien (altså den 23. eller 24. oktober) sletter jeg min facebookprofil. Eller deaktiverer den, som det jo hedder nu til dags.
Det kan sagtens være at jeg opretter den igen, who knows? Men nu vil jeg i hvert fald prøve det.
Noget der dog bekymrer mig lidt er at jeg så ikke kan lægge blogindlæg derud, så det kommer nok til at tage en del længere tid at få fremskridt med min blog.


Mig, vinteren 2010-11. 
Fotograf: Min lillesøster, Isabella Melhof-Pedersen.

1 comment: