Tuesday 4 October 2011

Lad mig prøve igen

Jeg forsøger mig igen med rygestoppet. I dag har jeg slet ikke røget og det er hårdt nok, så jeg glæder mig til at se hvornår jeg bukker under.
I det mindste har jeg min storebror som forbillede. Han har fortalt mig at efter et par uger er tilfredsstillelsen af ikke at ryge den der smøg større end rent faktisk at ryge den. I hope he's right.


Jeg har været på Ærø igen i weekenden. Min veninde, Pelle, holdt fødselsdag med hendes veninde Mette! Det var super hyggeligt! Jeg havde i hvert fald en supersjov aften. Jeg havde dog ikke spist så meget, så jeg sad på toilettet på baren Miss Sophy og brækkede mig i over en time. Hæhæ, der kan man se. Men bagefter dét, var jeg klar igen til fææææst.


Jeg har tænkt mig at købe nye stretch i morgen. Min stretch er nu på 8 mm og vil have den op på 12, så disse stretch vil jeg købe i morgen:








Disse regner jeg i hvert fald med at købe. Skal nok lige tænke mig lidt ekstra om og vende det med et par venner, for der er så mange flotte.

No comments:

Post a Comment