Wednesday 26 October 2011

Hej sukkersøde blomsterbørn!


Hvis i har brug for en god gyserfilm til en halloweenaften eller bare almindelig gys, så har jeg nogle gode forslag:

"A Nightmare On Elm Street" from 2010.
Directed by Samuel Bayer.

"Quarantine" from 2008.
Directed by John Erick Dowdle.

Det er i hvert fald to film, der har skræmt mig. Et par dage efter disse film kunne jeg ikke sove ordentlig og jeg turde ikke være alene i mørke. Men gode er de! Og "A Nightmare On Elm Street" er så fedt lavet! Vildt nice effekter. Og det er en genindspilning af en udgave fra 80'erne. Denne er fra 2010.
Quarantine er bare vildt klam.

God fornøjelse! :-)

2 comments:

  1. Ville anbefale de gamle Nightmare on Elm Street, og evt Halloween filmene . :D Quarentine er bare skummel :D Har du set 2'eren ??

    Har en give-away i gang, kig forbi :)

    Er nu fast læser, du har en super fed blog

    ReplyDelete
  2. Tak skal du have Nickie! :) Jeg har ikke set 2'eren til Quarantine nej, hehe.
    Ja, skal også have set de gamle Nightmare on Elm Street, de er sikkert bedre - har jeg hørt! ;)

    Jeg kigger gerne forbi din blog. Tak for din kommentar og din interesse.

    R

    ReplyDelete