Saturday 10 September 2011

When I grow up

Jeg har gået her på det sidste og tænkt på om jeg skulle blive forfatter når jeg bliver stor?
Jeg elsker at skrive historier, selvom jeg dog ikke gør det så tit. Jeg er også begyndt at blive inspireret til at skrive, hver gang jeg læser en bog og jeg får hele tiden idéer til en historie ;) Og som forfatter kan man arrangere sin tid rigtig godt, så man både har tid til familie og arbejde uden problemer. Det eneste jeg frygter er at jeg vil få skriveblokader...
Oprindeligt ville jeg jo gerne være bartender eller tjener, men har dårlig ryg, så det ved jeg ikke om jeg vil kunne klare i længden. 


Emma Watson - er hun ikke sød? 

3 comments:

  1. Regitze, jeg tror et af problemerne ved at være forfatter er, at du netop ikke har tid til venner og familie. Men ellers god idé! Og ja Emma er altid sød.

    ReplyDelete
  2. Jeg tror lige præcis man har tid til venner og familie som forfatter - eller rettere man kan tage sig tid, thi man er sin egen herre. Du bestemmer selv hvad du laver bare du er klar til deadline.

    ReplyDelete
  3. Kathy, man kan jo sige at man sidder og skriver fra kl 09:00 til 15:00, så kan man bruge resten af dagen på sine børn, mand og venner :-) Hæhæ.

    ReplyDelete