Tuesday 6 September 2011

Det er svært at sige farvel

Jeg har været så uheldig i dag.
Jeg har for det første fået min første parkeringsbøde på 510 kr. fordi jeg glemte at sætte den fandens P-skive. For det andet, var der en modkørende lastbil, som ville lege med sten og derfor smed en stor sten ned på min forrude og der kom en stor flænge og det var så langt nede, at hele ruden er nødt til at blive udskiftet, hvis den skal reddes. Der gik sådan ca. under 5 minutter mellem de to ting.
Tilgengæld kan jeg trøste mig med at jeg har haft den hyggeligste dag med mine to veninde, Sofie og Sabine. Vi lavede lækker mad sammen og så tøsefilmen: "Mean Girls", haha. Det var superhyggeligt. Jeg elsker sgu de to.
Ulempen ved det hele var at al tiden jeg brugte med de to tøser, kunne jeg ikke lade være med at tænke på at det ville være sidste gang jeg så Sofie inden hendes afrejse til Portugal, hvor hun skal bo i 10 måneder. Hun er som en søster for mig og jeg elsker hende så utrolig højt, at det gør helt ondt at tænke på. Jeg græd ikke da jeg krammede hende farvel, men da jeg satte mig ind i bilen og kørte væk. Da jeg kørte rundt om hjørnet og ikke kunne se hendes hus mere. Da fyldtes mine øjne med saltvand.
Vi ses om 10 måneder, min skat.
Så smuk en sang. Så fantastisk en film!

No comments:

Post a Comment