Monday 5 September 2011

Livet er mærkværdigt



Katherine Moennig, skuespiller
Jeg har set hende i "The L Word"

Jeg er i gang med en serie, der hedder "The L Word", hvor Katherine Moennig spiller Shane. Hun er sindssygt sexet og virkelig flot. Jeg elsker hende, hun er så sej og sød!

Kender du det, når man bliver såret af en person, men efter noget tid finder ud af at det faktisk ikke er det at blive såret eller blive droppet, der har gjort mest ondt? Men at det faktisk er det at føle sig dum og rigtig ydmyget, der faktisk gør én mest vred og ked af det? 
Det gik op for mig her forleden, da jeg gik en aftentur med musik i ørerene. Det var på en måde en god åbenbaring, men også ikke speciel rar.

Når, men det har virkelig været nogle mærkværdige dage her på det sidste. Det er slet ikke til at beskrive, de har bare været.... underlige. Mødte blandt andet Alex fra min efterskole i Næstved her den anden dag, fordi han skulle spille med sit band. Lige pludselig var han der bare - og han bor altså på Amager og har ikke set ham i meeeeeget lang tid. Og så har jeg bare oplevet nogle andre underlige ting. Men sådan er det jo. 

Jeg vil gerne gøre mit stretch større, men er i tvivl om hvor stort. Det er på 8 mm. nu og oprindeligt ville jeg gerne op på 12, men nu er jeg kommet i tvivl om jeg skal nøjes med 10 mm? What to do, what to do. Og der findes så mange flotte jeg gerne vil købe. Farvel økonomi, once again.

Hvad har du på hjerte?

No comments:

Post a Comment