Sunday 11 September 2011

Superhyggelig dag ender i kaos

I dag, da jeg cyklede hjem fra byen af, fik jeg følelsen af at være alene. Ikke ensomhed, bare følelsen af at være den eneste person, der eksisterede i verden. Det var ikke nogen dårlig følelse. Den var bare underlig og befriende. Det eneste jeg kunne høre var mit eget åndedræt, der blev mere og mere forpustet, afhængig af hvor hurtigt jeg kørte, og vinden der susede forbi mine ører.


Jeg har haft en superhyggelig dag. Jeg var sammen med Sabrina hele eftermiddag. Vi fik snakket en del, men jeg var nødt til at lave spanskopgave hjemme hos hende, fordi den skulle afleveres her til aften. Sidst på eftermiddagen cyklede jeg ned i byen, for at mødes med nogle af de dejlige tøser fra min klasse. Vi skulle nemlig spise lækker sushi, men vi blev kun halvdelen af hvad der var meningen. Dog kom der en til efter spisningen, hvor vi tog i biografen og så crazy stupid love! Den var super god og sjov. 
Når, men bagefter var det meningen at jeg lige skulle cykle forbi Sabrina på vej hjem, så jeg kunne hente min macbook, men der var slukket lys på hendes værelse, så gik udfra at hun sov. Efter at jeg havde ringet og skrevet til hende på livet løs, besluttede jeg mig for at give op og cykle hjem til min far, så han kunne køre mig hjem til min mor. Lige da jeg var nået hjem til ham, ringede Sabrina tilbage og det viste sig at hun slet ikke havde sovet, men bare ikke havde været på sit værelse. Når, men jaja. Så kørte jeg hjem til hende igen, for at hente min mac og derefter blev jeg så kørt hjem til min mor. Nu troede jeg ligesom at jeg kunne komme hjem og slappe af, men nejnej. Så snart jeg var kommet ind af døren, tabte jeg min mac og kom til at træde på den bagefter, så den fik en ordentlig bule. Så galt kan det da gå!!!!!!! Nu må jeg se om den kan blive lavet. I hope so.


Når, men er da også lige faldet over noget tøj på asos, som jeg bare MÅ eje......når jeg engang bliver millionær altså:



I får da også lige traileren til crazy stupid love:




No comments:

Post a Comment