Monday 1 August 2011

Livet er alt for langt til at have det skidt.

Overskriften er en sætning, som jeg har hørt for første gang i dag og den giver meget mere mening for mig end: "Livet er for kort til at have det skidt". Oppe i hovedet på mig fungere den sidstnævnte sætning sådan at hvis livet er for kort, så er det jo snart overstået og derfor har jeg ikke behov for at gøre noget ved det. Men derimod hvis livet er for langt, så ser jeg for mig en lang vandring, som aldrig ender og derfor vil jeg meget hellere gøre noget ud af at få det bedre, for det er ikke særlig tiltrækkende at have det dårligt hele mit liv, hvis mit liv er for langt.

Udover at jeg har lært dét, så har jeg jo holdt 20års fødselsdag her i torsdags, selvom jeg først fylder 20 til november. Jeg synes det var rigtig hyggeligt og intet gik galt - sådan da. I hvert fald ikke selve feste, hehe.
Jeg havde lavet mad til gæsterne og sat telt op i haven med stole og borde. Det lykkedes os dog at få ødelagt en enkelt stol. Jeg troede også musikken ville blive et problem, for det anlæg som jeg skulle bruge (min søsters ipod-anlæg) var åbenbart i stykker, fandt jeg ud af på dagen. Men så er det jo godt at min søsters kæreste er lidt af en teknologi-nørd så han fandt en løsning. Både min søster, hendes kæreste og deres ven, var med til festen. Jeg troede det ville blive rigtig belastende - i kender jo småsøskende. Men det viste sig faktisk at være utrolig hyggeligt! :-) 

I morgen tidlig flyver jeg til Firenze, Italien, med min far og søster. Jeg glæder mig rigtig meget! Så vi ses når jeg er hjemme, d. 9. august.








Goodbyes.

No comments:

Post a Comment