Wednesday 24 August 2011

Nu sidder jeg her.
Klokken er 01:57 om natten og jeg kan ikke falde i søvn. Jeg var ellers så træt, men der kom lige noget i vejen for min søvn, så nu sidder jeg her.
Nogen gange ville jeg ønske man bare kunne trække et stik ud når man havde lyst og så bare sove. Jeg hader de nætter hvor man ligger i flere timer, hvor man bare stirrer ud i luften og tænker: "Kom nu, fald i søvn...." sådan en nat og tanke er jeg lige nu i færd med. Det er skide irriterende. Derfor tror jeg mit foreslag ville være smart og alle ville være glade for det. Eller mit-og-mit foreslag... Tror ikke jeg er den første, der tænker på det.
I morgen skal jeg i skole - og skal møde kl 08:00, men magter det ikke rigtig. Jeg er desværre nødt til det, så jeg ikke får fravær allerede under 2 uger inde i 2g.

No comments:

Post a Comment