Monday 29 August 2011

Indlæg uden titel


I går aftes kom jeg hjem fra en super hyggelig weekend på Ærø, hvor jeg besøgte min efterskoleveninde, Pelle og mødte hendes meget cool venner. Fredag, da jeg ankom på Ærø omkring kl. 00:00 tog vi i byen og hyggede os der et par timer. Lørdag var vi inviteret til 2 fødselsdage, først hos Pelles bedste venner, hvor vi fik lækker mad osv. og derefter tog vi op på noget, der hed Solkrogen. Derefter tog Pelle hjem og sov, mens jeg tog videre i byen med nogen af hendes venner. Det var hyggeligt nok, på trods af trætheden.

I går på vej hjem, skulle jeg vente i en time på Færgen og så stod jeg og spejdede ud over vandet, mens jeg lyttede til musikkens toner i mine ører. Jeg blev fuldstændig opslugt af naturen og vinden. Alle mulige følelser susede igennem mit sind; Vrede, skønhed, kærlighed, sørgmodighed. Alle de følelser jeg har gået og kæmpet med det sidste lange stykke tid. Det var en underlig blanding og alligevel kunne jeg ikke lade være med at tænke: "Hvor er her smukt." og lade musikken blande sig med mine tanker.

3. skoleuge er lige startet og jeg har stadig 0% fravær, som den eneste af mig og resten af min klike! Jeg har faktisk ikke oplevet en dag endnu, hvor jeg har følt den var uendelig lang, fedt nok at jeg da kan lide skolen.

De bliver da også bare smukkere og
smukkere for hver gang jeg kigger på dem.

2 comments:

  1. ad manner mit er da også på 0! jeg kan ikke gøre for at jeg skulle til tandlæge!

    ReplyDelete
  2. Så er det teknisk set heller ikke på 0... Ikke på lectio i hvert fald.

    ReplyDelete