Thursday 12 May 2011

tænk nu hvis..

i dag (og nat) holder alle 3.g'ere jo stay awake. og når jeg tænker på at hvis jeg var gået direkte fra folkeskole til gymnasie, så kunne det have været mig, må jeg sige at jeg kommer til at hade lidt mig selv. men så må jeg bare tænke på hvor dejligt og oplevelsesrigt det har været at gå på efterskole, suhr's, osv. men de tanker hjælper faktisk ikke så meget lige nu.. 

i morgen er der jo gymfest. min veninde, andrea, siger at jeg skal glæde mig helt vildt, men hun nægter at sige hvorfor! det er altså lidt træls. så det har altså bare at blive godt så.
vi har tænkt os at holde førfest hjemme hos mathias, så vi kan drikke os rigtig fulde, så vi ikke behøver at bruge penge til festen. hehe. det skal da nok blive godt.

jeg har lige set "kejserens nye flip" - den bliver aldrig kedelig den film. på trods af at jeg så den alene, var jeg flad af grin hele filmen igennem. jeg elsker den! og ham. 

og så er der jo også lige min bedste ven, topshop, jeg har besøgt:

jeg har svært ved at beslutte mig hvilke shorts jeg skal købe? har længe gerne ville have højtaljede shorts og rozkill nærmer sig jo, så det er ved at være på tide, ikke?

No comments:

Post a Comment