Tuesday 17 May 2011

eksamener

hej alle.
i dag fik vi både vores eksamener, årsprøver og karakterer af vide. Af årsprøver skal jeg op i skr. spansk, skr. AT og mdt. dansk. Af eksamener skal jeg op i musik. Først blev jeg rigtig sur over musik. Jeg ville gerne op i matematik eller fysik. Jeg får nemlig 02 i fysik og ville til eksamen og gøre det bedre. I matematik plejer jeg at få 7 i både mdt. og skr. og jeg var overbevist om at jeg var faldet til 4. Men nej, da jeg kom hjem og karakterene blev offentliggjort.......jeg var sgu steget til 10 i skr. OG mdt. Jeg blev så glad og stolt af mig selv! Det er mit yndlingsfag og har altid været ret dårlig til det, så 10 var helt acceptabelt... Så nu er jeg faktisk glad for at skulle op i musik!!


ellers så har det været en helt ok og almindelig dag. 

dette er en sang fra filmen "tangled" - på dansk "to på flugt". den film er rigtig god!!! 

hej hej.

No comments:

Post a Comment