Friday 6 May 2011

Svaghed

jeg købte en pakke smøger i dag.. hvor er jeg bare irriterende svag! jeg fortrød det endda mens jeg betalte og alligevel har jeg aldrig nydt en smøg så meget, selvom det kun er 2 dage jeg slet ik har røget? Fuck mit liv.


men i går så jeg ellers "into the wild" med sabrina og det er min yndlings film. eller den er i hvert fald på top 5. og det lader vidst til at sabrina også synes den var ok siden hendes væg på facebook nu er spækket med citater og sange fra filmen. thure lindhardt og signe egholm olsen er med i den og gør det...knap så godt, som man kender dem...aj de spiller godt nok, det er nok bare selve deres roller, som er lidt trælse. de giver i hvert fald et meget irriterende billede af danskere, hehe.
Men i får da lige en trailer. Se den, den er vildt livsbekræftende!!
og så er det selvfølgelig Eddie Vedder (forsangeren i pearl jam), som har lavet alle soundtracksne!


i aften skal jeg i byen med mine venner og drikke mig godt og grundigt fuld. det er nemlig 3-4 uger siden jeg sidst var i byen og når jeg plejer at være i byen hver weekend er en måned pænt lang tid. det skal selvfølgelig foregå på tyren og sepps, som sædvanlig.

jeg fik matematikprøve tilbage i dag. jeg fik 4 og blev rigtig skuffet. havde egentlig ikke regnet med højere, men jeg plejer at få 7 eller 10, så 4-tallet var ik særlig opmuntrende. 


når men i må hygge jer. hej hej.

No comments:

Post a Comment