Sunday 22 May 2011

fedtet hår & dovenskab. . .

De sidste par dage har været kedelige og jeg har ikke rigtig bestilt andet end at se friends - nogen gange med en overgangshandel; Bridget Jones's Diary.
Jeg var dog i byen i torsdags, hvor jeg blev fuld. Det var sjovt. Jeg tog dog tidligt hjem, fordi jeg var træt og...... ja, fuld.
Jeg har også, her den sidste uge, endelig taget mig sammen til at hænge billeder og plakater op på mit værelse hos min mor. Billeder kommer senere, selvom det ikke er noget særligt. Der er dog stadig en del, der skal hænges op - og derefter går jeg i krig på mit værelse hos min far.


Jeg har fået en (meget forsinket) julegave af Sabrina her for ikke så længe siden. Jeg har stadig ikke fået købt hendes. Men jeg blev sindssygt glad for den. Det er en lp med "we are the world" og nogle andre numre fra den tid. Der er både Stevie Wonder, Cindy Lauper, osv. på den! :) Her er et billede: 
Jeg fik endda tårer i øjnene da jeg hørte den første gang i går på min fars gamle afspiller...

Tidligere i dag fandt jeg en strikket trøje i huset. Det viste sig at det er én min mor strikkede i 70'erne og ville give mig;
Jeg synes i hvert fald den er rigtig flot! He he he.


Jeg har også fundet nogle billeder af nogle vildt awesome stile, som jeg helt klart har tænkt mig at bruge til inspiration i fremtiden:



Jeg tror det var alt for i dag. Vi ses peeps!

No comments:

Post a Comment