Thursday 5 May 2011

Rygestop er sværere end som så...

Overskriften siger jo meget.
Jeg er stoppet med at ryge, eller jeg forsøger mig på det i hvert fald. Nu har jeg ikke røget siden tirsdag d. 3. maj!
Men jeg må sige at det er sindssygt fristende at gå ind på min fars værelse og tage en smøg eller to. Men jeg gør det ikke, for så taber jeg!

Jeg fortryder virkelig at jeg overhovedet startede for ca. 5 år siden. Men jeg var jo lille og ville "passe ind", i guess. Men det var dumt. Mine tanker om det dengang var: "Aj, man kan da ikke blive afhængig af sådan noget. Hvis jeg vil stoppe, kan jeg da bare stoppe!" - Lettere, MEGET lettere, sagt end gjort!

Og så er jeg også lige faldet over det smukkeste klaverstykke fra filmen "Amelie". Det er utrolig smukt!

Og dette stykke får mig bare til at fortryde sindssygt at jeg stoppede til klaverundervisning i 5. klasse. Jeg elskede at spille klaver og det er et af de smukkeste instrumenter i hele verden og jeg kan virkelig ikke huske hvorfor jeg stoppede med at spille det?

Peace out, Rexie

No comments:

Post a Comment