Tuesday 29 November 2011

Update

Hej venner og bekendte og bloggere.
Jeg har ikke skrevet i noget tid, fordi jeg ikke lige har haft noget, at skrive om. Og det har jeg stadig ikke, ville bare lige lade jer høre fra mig, så i ved jeg lever og ikke har glemt jer! :)


Der er ikke sket så meget. Det største er nok, at min far har været med i en bilulykke her for to dage siden og har været på sygehuset nogle dage. Han har fået en stor flænge i panden med 20 sting, et ekstremt rødt og hævet øje, en brækket fod, så han skal gå med krykker i 4 uger. Og så har han en hudafskrabning ned over panden og næsen, som det mindste af det. Lægerne sagde, at han var heldig, at han ikke blev slået ihjel. Seler er nu en god opfindelse i sådanne situationer. I kan se artiklen her!
Udover dét, har jeg i en måned cirka haft nogle underlige buler/knuder inde i halsen. Jeg skal til lægen med det på fredag og er meget spændt på, hvad hun siger. Jeg tror selv det er en mangelsygdom, fordi jeg jo er vegetar. Og er også begyndt at fryse konstant - hvilket min mor også tror hører sammen med knuderne. Men nu må vi se. Jeg er spændt.


Ellers ja. Ikke et spændende liv jeg kører her i Næverly Hills.


Peace out, lægger snart nogle flotte billeder ud! Så hold godt øje! ;)

No comments:

Post a Comment