Thursday 3 November 2011

Forandring fryder

jeg har brug for forandring.
..for at skabe nye billeder og nye landskaber i mit liv. jeg har brug for, at kunne udvikle mig, som jeg vil - ikke som andre vil have mig til at gøre. jeg har brug for at ændre mine omgivelser og mit liv - før mit liv ændrer mig. 
jeg har brug for at udvide min horisont. jeg er træt af at se de samme ansigter hver eneste dag - træt af, ikke at kunne sige til mine venner, at jeg har det skidt.. eller er super glad. Er det så virkelig venner?
jeg har brug for at snakke med nye mennesker, så de kan medvirke til at give mig nye erfaringer, nye ønsker, nye venskaber.. nye minder.
giv mig et pust.. et skub. jeg er klar.


Og så får i også lige traileren fra den bedste,
sødeste og smukkeste film i hele verden.
Jeg så den for første gang i dag, og jeg
begriber ikke at jeg ikke har set den før.

4 comments:

  1. Hvor blev jeg glad for at se det post! Jeg har det nøjagtig på samme måde (se evt. mit nyeste indlæg). Dejligt at vide, at andre har det på samme måde!
    Jeg føler nogle gange at det er "forkert" at have det sådan, for man burde være tilfreds med det man har...

    anyway. Blev glad for at se dit indlæg!

    Mvh Nanna
    www.forleden-fik-jeg-hele-verden.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Årh, jeg er også glad for, at jeg ikke er den eneste!
    Kan godt se hvad du mener med, at man burde være tilfreds, men synes ikke rigtig det er forkert at have det sådan her. Man kan godt trænge til forandringer, for ikke at sidde fast mere, uden det behøver være forkert! :)

    Jeg følger ofte med på din blog - den er super! :) Flotte billeder!


    Regitze.

    ReplyDelete
  3. Hvor er det en fed blog du har, jeg er bleven fast læser ;)

    XoXo Rikke
    ImRiley.org

    ReplyDelete