Thursday 17 November 2011

Hej alle smukke børn.


Siden sidst jeg skrev, er der faktisk sket meget. Jeg er jo blandt andet fyldt 20 år i søndags!! Nu skal jeg for alvor til at tænke som en voksen - det magter jeg ikke rigtig. Jeg holdt fødselsdag med familien om fredagen, hvor jeg fik nogle gode gaver; En ramme med nogle søde billeder af mig og min søster da vi var små samt en tegning i midten af rammen, en creme kun af naturprodukter af Vibeke (min fars kæreste), "Ice Age 3" af Jens (min mors mand) og et spejlreflekskamera; Nikon D3100 af dem alle sammen. Det var en hyggelig aften med god mad og gode gaver.
Om lørdagen var jeg til min venindes 18 års og det var også en supergod aften, hvor jeg selvfølgelig skulle have 20 shots, da klokken var kvart over 12. Vi blev begge fejret med manér.
Søndag fejrede jeg med at gå ud og samle ind til Dansk Flygtningehjælp med min veninde, Sabrina! Det var hundehamrende koldt, men det var hyggeligt - og så har man det jo godt med sig selv bagefter! ;) Vi fik samlet ca. 700 kr. ind! Resten af dagen lå jeg og sov i en alt for kort sofa, mens jeg så disney channel og drak cola.


Nu lidt til nogle følelser.
Jeg ved ikke rigtig hvad der sker. Her på det sidste er jeg begyndt, at få nogle mærkelige vredesudbrud, hvor jeg er nødt til at afreagere ved at slå eller sparke til et eller andet. F.eks. den flyttekasse jeg har stående på mit værelse har fået et par spark den sidste uges tid. Disse vredesudbrud kommer lige pludselig, hvor jeg står og er en smule forvirret bagefter, over hvad jeg lige har tænkt eller følt.
Jeg forstår det ikke - jeg ville bare ønske, at de gad at gå væk, så jeg kan blive glad igen.


Her er der en bunke billeder, som er taget med mit nye spejlrefleks:









1 comment: