Sunday 3 July 2011

Roskilde f. 4-evarrr

Så er jeg hjemvendt fra roskilde f. efter en uge med meget skiftende, men også nice vejr, fantastiske mennesker og awesome musik.
Den bedste koncert var Arctic Monkeys, de var utrolige. Alex Turner er bare så smuk og har så meget attitude! Jeg vil giftes med ham og føde hans børn - så er det sagt.
Så så jeg Deadmau5 og det var fandeme også noget af en oplevelse. Det var for sindssygt! My chem var også awesome. Gerard har bare en utrolig charme og sexyness!
Jaja, det var en god uge, lad mig sige det sådan.

Nu sidder jeg så og spise pasta, ser disney channel og bliver opdateret på facebook!

Denne sang er jeg ked af de ikke spillede, for det er en af de bedste på deres nye album! Tilgengæld spillede de min yndlingssang of all time: Famous Last Words.

En fantastisk sang fra et fantastisk band.

Det var den sygeste, elektroniske fest!!


No comments:

Post a Comment