Saturday 23 July 2011

Grøn koncert = Brun koncert

I dag var jeg til Grøn koncert, mere betragtet som Brun koncert. Regnen skyllede ned over pladsen hele dagen, men det begyndte først at gå mig på da jeg skulle hjem og min veninde og jeg skulle løbe et pænt stykke vej igennem mudder. Udover dette var regnen faktisk ret fantastisk. Specielt til Tim Christensen! Det så helt fortryllet ud da regnen skyllede ned over scenen og en i forvejen ret fortryllende mand.
Udover Tim, så jeg Dúné, som også var helt utrolige! Mattias er absolut breathtaking og de alle sammen er bare så labre. Det var en skøn koncert, som ikke alene lød godt, men der var rigtig god stemning både på scenen og i blandt publikum! Efter denne koncert gik vi over for at møde bandet og få autografer. Her købte jeg en t-shirt, som de alle skrev autografer på og jeg fik da også et billede sammen med Mattias!
Mine venner og jeg afsluttede dagen med Kashmir, som jeg egentlig synes er ret kedelige, men denne koncert var rigtig god og der var rigtig fed stemning, så det var en god afslutning på en våd, men fantastisk dag. 



No comments:

Post a Comment