Monday 19 December 2011

Teknologi = idioti

Som overskriften nok udtrykker, så hader jeg teknologi.
Faktisk når jeg siger det, så føler jeg mig en smule dobbeltmoralsk. Normalt er jeg nemlig ikke til dyr teknologi. Min computer skal bare kunne fungere nogenlunde til skolearbejde og min telefon skal bare kunne ringe og skrive. Men alligevel har jeg en MacBook Pro, som jeg elsker super højt. Den er min baby! Og jeg vil nu også gerne have en iPhone, lol, eller... dvs. den idé er jeg gået lidt fra igen. Den passer ikke rigtig til mig. Men dybest set, hader jeg teknologi. Hvorfor skal vi ødelægge denne smukke verden med alt vores kunstige bras? Jeg ville langt hellere bo i en indianerstamme for mange tusind år siden, hvor man måtte kæmpe for at overleve og hvor alt bare betød noget.
Prøv lige og tænk på, at teknologien begyndte ved at én eller anden i urtiden opfandt ilden?
Sikke en idiot!

No comments:

Post a Comment