Monday 12 December 2011

Copenhagen is all i need....

Hej derude, i vinterens kulde.


I må undskylde, at jeg skriver så sjældent i øjeblikket, men det er fordi jeg ikke gider skrive negative ting hele tiden og min hverdag er så kedelig, så der sker sjældent noget positivt. Men i går var jeg i København med Sabrina! Den dag gav mig liv og positiv energi igen! Hold da op, det var hyggeligt. Vi startede ud på staden, for at se julemarkedet. Der var så mange flotte ting. Desværre var de ting, jeg ville købe til julegaver, lidt for dyre.
Bagefter tog vi i biffegrafen, for at se "Johnny English 2: Reborn!" - Min anmeldelse: HAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Lige vores humor. Den var virkelig sjov og plat - på den gode måde. Rowan Atikinson never goes old! Et minus var dog, at vi spiste slik. Alt for meget slik. Alt alt ALT for meget slik. Hold da op vi fik kvalme. Og bagefter skulle vi ud og spise på Riz Raz! Min første gang - og var positivt overrasket! Havde høje forventninger og blev absolut ikke skuffet! Det var super lækker mad! :-) Men næste gang skal jeg ikke have proppet mig med slik på forhånd......
Alt i alt - super fantastisk og livlig dag. Det bedste var dog, at den blev tilbragt i selskab med den smukke Sabrina!


Jeg fik da også brugt mit kamera lidt! Her er nogle billeder fra gårsdagens paradis.

Og så får i også lige en smuk sang.

No comments:

Post a Comment