Tuesday 26 April 2011

Påskeæg, sommer og grønt græs

Så er ferien forbi. Det var virkelig hårdt at komme op i morges!
Men jeg har ellers haft en rigtig lækker ferie. Jeg har været i bonbonland to dage i træk, holdt hyggeaften med min veninde, Sofie, sovet i telt for første gang i år, holdt påskedruk med et par venner og nydt det lækre, lækre vejr. Sommeren er i sandhed på vej!


Her er lige nogle billeder fra BonBonLand..

Cirkeline og jeg var oppe i kobratårnet.
De andre turde ikke..

Cirkeline, Kathy og jeg var oppe i luften
i Svend Svingarm. Det var uhyggeligt.

Vi havde madpakker med.

Vi skulle da også prøve ænderne.

Og så nogle billeder fra Teltet..

Jeg legede med katten Simba!

Vi legede med gedekid.

Vi så på frøer.

Og så nogle billeder fra påskefesten..





No comments:

Post a Comment